BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 11, 2010

cuti sem!!!

Yeaaa!!!!dah cuti sem..sgt seronok!!!so apa plan??hermm..masih lagi 
menggaru kepala yg tidak gatal ini..heheh.

igt mau cari kejela..tp nak keje apa erk??huhu..boleh x if keje tu xyah bgn pagi??
i hate to wake up early morning..wink2!
hermm..sgt seronok bila da cuti ni..coz tension pn da pergi..
bak kata irah..
selamat datang hari ceria dan selamat tinggal hari derita..
hehehe...

mlm ni sgt bosan!!dah mula terasa yang cuti aku yg akn dtg ini sgt membosankan..
mlm ni aku ditemani dgn lagu2 jiwang..hahaha..
ya..jiwang coz aku tgh rindukan someone!
ye someone..hehehe...

eyh..td nk citer psl cuti sem an??heheh..
mungkin cuti sem ni aku akn isikan dgn pelbgai aktiviti yg menarik dan bosan..hehe..
diantaranya..dok uma..(aktiviti yg bosan)..
pastu uruskan wedding akk sepupu aku (menarik sgt)
holiday with my bff (mybe menarik)
hang out ngn kekwn (sgt menarik)
ngadap laptop (bosan!!)
apa lagi ye..heheh..ntah!
hiks..

oklah..nak tidur kot..sok nak kemas umah..hehe..jdi surirumah jap..hehe
ok..nite!!

LynnBasri
Muah!

0 comments: