BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 12, 2009

segalanya mungkin

last nite ak de kt uma awin..
uma besties aku..herm mesti korg tertanya2 apa yang aku buat kt sana kan??heheh...ak menemani dia yg sekrg ni dirundum masalah..cuba untuk menjadi semangat kepada dia...
cuba untuk menjadi orang kuat dibelakang dia..
cuba untuk menenangkan dia yang keresahan..heheheh
itulah tugas aku bila kwn baik ak de masalah yang dia xdapat nk selesaikan walaupun adanya akal fikiran yang waras lagi berfungsi dengan baik..tapi lumrah manusia...
sebijak mana pun dilahirkan...kwn tetap diperlukan..betul x???
heheheheh....so kami bercerita sehingga ke lewat mlm...menyelami hati masing2..
menyingkap rahsia yang selama ni tidak pernah diketahui oleh sapa2..bergelak ketwa bersama2..dan akhirnya terlena di atas bantal yang sama..itukah yang digelarkan sahabat??
menangis bersama..ketawa bersama...bergembira bersama...mandi bersama..dan tidur bersama..hahahah...kawan...

but last nite gak terjadinya satu peristiwa yang amat menyedihkan...
erm ak yang selam ni kelihatan tabah akhirnya jatuh merundum menyembah bumi..
ketabahan hilang entah kemana...kekuatan diri ghaib begitu shj..ak sendiri pun xtaw pew yang terjadi kt ak semlm..aku menangis semahunya...aku mengeluarkan segalanya...aku taburkan kepedihan aku..aku biarkan derita pergi tanpa menoleh lagi..aku biarkan semua itu berlaku...
ya..ak terlalu rindukan orang yang menyanyangi aku sehingga akhir hayatnya..
sehingga ke nafas terakhirnya...aku rindukan dia...selama 4 thn aku memendam rasa..memendam rindu...memndam derita kerna kehilangan dia...memendam pedih kerna dia tiada lagi disisi...semuanya berlaku dengan pantas...
masih terasa lagi hangatnya tgn dia mengulas lembut pipi ini...
masih terasa hangatnya tubuh ini bila dipeluk dirinya..
masih terasa lembutnya jari jemari ini diramas dirinya...
masih terasa dalamnya cinta ini terhadap dirinya yang telah lama pergi...
masih terasa tebal rindu ini kepada si dia yang telah pergi membawa cinta kami...
segalanya masih tebal dan hangat..

segalanya mungkin....

0 comments: