BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 14, 2010

the AMAZING RACE ASIA!!


ha..for sure rama dah taw kehangatan AMAZING RACE ni kan..hehhe...yes!!im a big fan of this show..
huhu...sgt best..sometimes terasa mcm aku lak yang bertanding..hahah...
talk about bertanding..ntah mcm mana ntah..ley timbul idea giler aku ni..hiks!
aku nak join this amazing race...haha..gilerkan..so dalam giler2 aku tu..aku ttp mencari partner tok berganding bahu dengan aku dalam game tu..heheh...pikir punya pikir...akhirnya dapat...
NORAZWIN SHAMSUDDIN yg menjadi pilihan aku..hehe
so dgn segera aku menaip msg kt wall fb dia..hehe..
"jom masuk amazing race"..sebegitu ringkasnya pesananku dekat dia..n respon yg diberi agak positif..
wihuu...kami nak masuk the amazing race!!!so hopefully next year akan ada ujibakat tok masuk that game,..n hopefully kami terpilih untuk mewakili malysia..haha...semoga berjaya..doakan kejayaan kami ye!!!

0 comments: