BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 14, 2010

interVIEW!!

woot woot!!!hari ni pergi interview..THURSDAY 10 am at Petaling Jaya Industrial Park.
Evrything going smoothly..at first agak gementar juga..tp kuatkan hati..heheh

akak receptionist : yes..can i help u?

me: morning, i come here for the interview. where shud i go..

akak receptionist : oh okeyh..are u Lynn Basri?

me : yup i am..

akak receptionist : ok..let me show u..

aku pun ikutla akk tu...huhu..nice!!ikut dr belakang..so korg ley agakkan pew yg aku pandang??hahaha..
sape suh dia jln terkedek2 depan aku..kan dah kena usha..hahaha..nasib aku pompuan..lau laki kompom da pikir lain..hahah...then smpaila aku ditempat yg ditujui... aku kena interview dekat bilik mesyurat..hiks!!asal kena interview kt situ erk??xde bilik ke opis ni?hahahaha...ok tunggu sebentar..5 minit dah abeh...aku pun dijemput masuk..

kalau korg ada kt situ..rasanya korg ley dgr degupan jantung aku..haha..sampai akk tu ckp..

akak receptionist : relax dik..interview jew..bukan nak kena bedah pun..

aku senyum jew..bolehla ko ckp..coz ko dah lepas..agaknya masa ko kena interview..lagi teruk agaknya..hahah...tp apa2 pun..akk tu baik n comel!
so berjumpalah aku dgn penemuduga..dia memperkenalkan diri sebg..

Penemuduga : hye..im miss Zue..

me : (uish!mcm nama kan mak aku....nasib dia ni nmpk tua ckit..tp asal miss erk?) hye..im Lynn..

heheh..lebih kurg 15 minit aku ditemuduga...abeh suma soalan dia aku jwb dgn penuh yakin..hehe..
then dia ckp dia akan call aku lau aku diterima..hehe..mintak2lah aku diterima..AMIN!

so dengan rasa lega..aku pun melangkah kuar dari company tersebut...then baru jew nak thn teksi..handphone ku berbunyi..

miss zue : hye lynn its me..miss gina..can u come tomorrow..for ur 2nd interview?

me : owh...yeah..sure! (walaupun aku sendiri terpinga-pinga)

so aku pun berjalan pulang dengan senyuman yang lebar..hahaha...but hopefully dptlah aku kerja tuh..AMIN!!!

0 comments: