BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 6, 2010

Dia bukan KEKASIH...

bertemu kembali..hiks!arini sangat seronok!!ptg tadi aku nampak si dia on9..huhu..sgt teruja ok!so cepat2 aku im dia kt fesbuk..maklumla..sia xsuka diganggu if dia tgh stdy..but mybe arini hari bertuah,,dia xstdy lak..katanya malas nak stdy...MOOD tok stdy xsampai lagi..hehe..macam2..then dia minta utk berSKYPING..RINDU katanya...huhu..yup!memang aku rindu ko..rindu sgt..rasa macam nak culik jew dia..then simpan elok2 dlm store..xmo bg dia lepas dari genggaman aku..huhuhu..then sperti yg dijanjikan..kami pun bertemu di SKYPE..huhu.sangat teruja..bila nampak jew muka dia..aku terus senyum lebar..wah!!!awak makin comel!!!sy rindu dengan awak..huhu!then kami pun berbual dan berbual...

 hayat nurullah: heheheheh
 hayat nurullah: sume da tito ke
 hayat nurullah: mucuk
 hayat nurullah: mis u
 lynn basri: dah...
 lynn basri: miss u too..

ada beberapa yg perlu ditapis...bukan suma hal boleh dikongsikan..heheh

 hayat nurullah: oooooo
 hayat nurullah: ptt la
 hayat nurullah: nape temenung 2
 lynn basri: nope...
 lynn basri: night movie..
 lynn basri: org tu dah nak kena bom
 lynn basri: hehehe
 hayat nurullah: hahahaha
 hayat nurullah: u pon nak kene bom
 lynn basri: hahaha
 lynn basri: mana de..
 hayat nurullah: sbb i tggu lame br ley jumpe u
 lynn basri: hahahah
 lynn basri: tunggu kew?
 hayat nurullah: da 2
 lynn basri: yela tunggu i
 lynn basri: huhu
 lynn basri: cm xcaye jew..
 hayat nurullah: x cye dah
 hayat nurullah: nak wat cm ne kan
 lynn basri: hahah
 lynn basri: ayat nak sadis jew
 lynn basri: hahah
 hayat nurullah: yela
 hayat nurullah: sadis la

so..akhirnya KERINDUAN yang selama ni..akhirnya berbalas jua..alhamdulillah..dia bukanla KEKASIH hatiku..dia juga bukanla SCANDAL yang kini menjadi trend..dia tiada STATUS yang tetap...itu shj..herm,..susah utk menggelarkan dia apa..hehe...but aku mmg syg dia..itu jew yg aku taw,..hiks!ok..ni jew boleh dikongsi...lebih2 susah ckit..heheh..daaa....

0 comments: