BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 13, 2010

memang macam selalukan?

ha..ko memang macam tu selalukan..SELALU SANGAT!sampai aku pun da naik lali dah..lantaklah ko nak terasa ke apa..buat please r..respect my feeling!ak pun ada gak perasaan..if ko just cari aku bila ko susah atau dalam erti kata lain..ko tgh sunyi..memang macam pukimaklah an..ha..aku da xde nak tapis2 lagi dah...aku bukan Nabi Muhammad s.a.w yang ley bersabar..aku pun bukan malaikat yg langsung tak buat slh...aku ni cuma manusia...so ati dan perasaan aku pun ada gak hak tok dijaga dan direspect..bukannya brg mainan yg ko ley buat sesuka hati ko..hati dan perasaan ko jew yg aku nk jg...abeh hati aku sape lak nk jg?pikirlah sikit..kami ni kaum hawa dilahirkan utk menjadi tulang belakang seorang lelaki...bukannya BARANG MAINAN lelaki..beragak sikit!dan ko pun jgnlah nak berlagak sgt yg ko ada rupa..so ko ley jack suma perempuan yg ada kt dunia ni..ha...memang tak amanlah hidup ko...aku mmg xksh if ko nak bersikap jujur dgn aku..tp xperlulah nak berahsia dgn aku then ko nk bg harapan dekat aku...ceiit!!!kenapa aku ley phm apa yg ko nk tp ko xpenah nak phm apa yang aku nak..dan bila aku nk luahkan apa yg aku rasa...ko cuma dgr dan masuk telinga kanan kuar telinga kiri..after that ko buat lagi..lau mcm tu..xperlulah ko jdi manusia if asik ulang balik kesilapan yang sama...resign jewla jadi manusia...cukup2lah hidup ko tok menyakiti hati org lain..cukuplah..pasni lantak ko la nak buat apa..ko msg aku or call aku..aku da xmo angkat n reply lagi dah..naik muak taw x??bosan dgn sikap ko yg acuh xacuh tu...MATURED SIKITLA DLM SOAL HATI PEREMPUAN NI...JANGAN NAK EXPECT SGT SEORANG PEREMPUAN TU SETIA KT KO IF KO PUN SAMA NAIK..SO PLEASE!DO RESPECT WOMEN'S FEELING!

0 comments: