BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 6, 2010

Sahabat..

Ni aku ada seoran sahabat..dia LELAKI..dia adalah satu-satunya sahabat lelaki yang aku selalu luahkan perasaan marah,sedih,gembira,geram..sumanyala..dia jew yg selalu bg aku semangat tok teruskan hidup..
dia jew yang selalu bg kata2 yg manis tok aku dgr..walaupun dia tu mcm nerd sedikit..but xkisahla..apa ada rupakan..dia pun selalu kena buli dgn aku..
btw aku kenal dia masa aku join PLKN..aku gelarkan dia ULTRAMAN..haha..sgt kelaka ok..dahla kepala kena botak..rasa mcm toyol je aku tgk dia..hahah!selalu jadi bhn umpatan kitaorg masa lapang..jd bhn ketawa..tahla..bila pk balik..sgt kejam ok buat dia mcm tu.dia pun ada gak perasaan an..hermm..yg xbestnya...aku adalah LEAD terhadap suma kekejaman yg dah aku lakukan kt dia..hoho...jhtnya aku...tp tah mcm mana..selepas dr program tu..aku terus rapat dgn dia..we r like a BFF..hermm..rupanya mamat ni sgt baik ok..dia selalu jadi PENDENGAR aku..huhu...dan 1 day..dia ada bg ayat yg mampu buat aku mengalirkan air mata aku ni..ringkas..tp cukup mendalam...

lynn..ingat x lg dulu2 kita jupe masa kat kem plkn??kita sama2 buat bendera kompeni dulu..kita nyanyi lagu ramai2..ingat lg x kita dulu selalu gado2??sbb sy suke buat awk marah..at the same time..ingat lg x awk ske buli sy??sbb sy ni nmpk cam lembik kot..hahah...tp tu dulu..tp x sangka kn kita jd rapat mcm nie..x taw r nape..skrg awk la tmpt sy gembira..tmpt tuk sy kongsi kasih syg..tmpt mcm2 lg r....n nowdays n forever..wlpn kita bukan la sepasang kekasih..but i will always with u..i will sure that i can make u happy with me n never disappointing u..I LOVE U SO MUCH...friends forever

hoho...sgt terharu ok.. to ASNAL..i love you friend!!
sowi if selama ni aku selalu buli ko n kekdg aku buat ko smpai ko da xmampu nak balas apa2..minta maaf sgt..tp apa2 pun thanx coz ko sudi jadi sahabat aku masa susah n senang..syg ko lah mamat!!!

0 comments: