BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 6, 2010

Cuti-Cuti Malaysia PART 1


We meet up again!!this time i wanna share about my trip..i call it CUTI-CUTI MALAYSIA.Kenapa aku  gelarkan cuti-cuti malaysia..sebab..dari Kuala Lumpur-Kedah-Perak-Kelantan-Terengganu-Pahang-Kuala Lumpur. ha..almost satu malaysia kitaorg semua jelajah..hehe seronok bukan kepalang. Sumanya terjadi apabila my uncle (pak lang) nak buat wedding anak dia. abg safuan and his wife kak ekin. so aku decide pergi awal coz  kebetulan ada keje ckit kt kedah. so on tuesday aku dah ada kat kedah.penat but its was fun!masa kt kedah..xbanyak sgt aktivit yang menarik berlaku..yela..aku sibuk ngn keje and malam punya sibuk prepare tok wedding..agak penat..tidur mesti dlm pukul 3 pagi..bgn lak kul 5.30 pagi..mata usah ckpla..kompom lebam..heheh..nak wat cmne khidmat aku sangat diperlukan oleh Mak Ngah yang aku cintai..hehhe so dah sampai masanya..on thursday wedding pun berlangsung di dewan TNB Alor Setar.
masa wedding berlangsung..dpt gakla aku cuci mata ni..coz ramai sgt abg2 polis yg dtg..hehe..rata2 sumanya dtg dgn berpakaian uniform polis..heheh..al maklumla..Pak lang aku ni Timbalan Ketua Polis di KEDAH..so for surela tetamu yang dia jemput sumanya polis..hehe..walaupun on the wedding sumanya dah di uruskan oleh sebuah angkatan polis tp aku tetap terkulai sebab wedding tu sampa pukul 6 ptg..wah...ni wedding pertama yang aku attend and berlangsung sehingga lewat ptg mcm tu..heeh..after that..balik je homestay..mandi n tidur!fuh!nikmat!so mlkm baru jaga..coz perut lapar..pe lagi..pegi cari makanla..soru!!hehe...so keesokan harinya aku akan melalui sebuah perjalan yg sgt pjg..uhu..come n join my cuti-cuti malaysia in part 2.

0 comments: