BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 10, 2010

I FOUND HER! FINALLY!


ha sudah..sape lak ni??hehe..sebentar tadi berlakunya jejak kasih diantara kami..hehe..rindu sangat dekat dia!!sangat2...ni la pengubat sedih masa aku kt hostel...fuh!cara pertemuan kitaorg pun mmg dasat!haha...ok..let me introduce..
her name is NurZila Zainuddin..dia ni actually junior aku masa aku skola teknik dulu..if xsilap..masa tu baru 1 week dyrunk masuk hostel..so cm biasala an...adat asrama..mesti usha2 junior tok dipilih jadi adik angkat ni..
at first aku xde pasang niat pun nk ada adik angkat ni..niat aku mulanya nak kacau jew..wat bahan ketawa and usikan jew..tp ntahla..susah nak diungkapkan bila dah jumpa dgn budak comot ni..pertemuan kami sebenar bukan untuk memilih tapi cuma untuk membandingkan muka dia dgn membe aku..coz ada org kata muka dia ni mirip dgn muka mmbe aku yg masa tu pegang jawatan penolong ketua aspuri..so kitaorg p la naik tingkat ats sekali..nk usha budak ni..hehe...if korang nak taw..aku masa kt hostel..mmg sangat nakal!seriously..im the noty gurl!yes!asik gado jew..hahah...so nak dipendekkan citer..masa si zila ni baru balik dr toilet..aku dicabar oleh rakan sebilik aku tok block laluan dia..aku pun apalgi..block jewla..bukan ssh pun...ha..masa tgh block tula baru aku dpt tgk muka dia sedekatnya..hahaha...dah mcm jatuh cinta lak..hahahaha...tp aku block bukan sebrang block...siap gertak agy..tp hebat budak ni..dia xtakut langsung..MENJAWAB!haha..tp menjawab dgn cara yg baik dan sopan...hahha

so i think..wow!she's cool man!hehe..so start from that day..asal nmpk jew muka dia..aku kaco..asal aku kaco jew mesti aku nampak muka dia..hehhe..kebetulan roomates aku pun ada minat kt sorg budak ni..mmber aku nak jadikan budak tu as her adik angkat..so aku dgn rela hatinya nak jadi org ketiga..so pendek kata..aku slalulah jadi org tgh and selalu berkunjung ke kawasan junior..haha..sampai almost all the junior kenal aku..haha...they call me K.LYNN..heheh..so sambil menyelam..aku minum air..akhirnnya...si budak comot ni bersetuju menjadi ADIK ANGKAT aku..haha...aku terpedaya jua dgn adat resam hostel ni...hahaha...!!bila pk2 an balik..rasa cam kelaka jew..tp mungkin ada hikmahnya...so aku ngn dia still lagi adik n akk angkat..i love her and i know that she love me too..
I LOVE U SO MUCH ADIK!!

P/S: ada orang kata..muka aku dgn dia lebih kurang??betul ke??heheh..

0 comments: