BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 11, 2010

Mr. Wilson Lema



sedap and sangat unikkan dan hebatkan cara dia bermain music...terpaku sekejap tgk dan dgr alunan music yang di alunkan oleh cik Wilson Lema ni..
actually music yg dia mainkan ni adalah musik asli amerika..jangan main2..amerika pun ada musik asli taw..igt melayu jew kew..hehhe...
first time aku dgr music ni..masa tu aku de buat jualan dekat Amcorp Mall..masa tu nak turun p beli brg jap..then aku terdgr music yg sgt lembut dan sangat sedap..aku pun usha..rupa2nya..
p.cik Wilson ni main..igt dgr dr cd jew..rupanya..LIVE!!dia alunkan music ni dgn alatan music ok..no miming!terpaku sekejap aku tgk..hebat cara dia kendalikan alat music and create a such beautiful sound!
tp tulah..sampai ke hari ni..xsempat nak beli cd dia..xpew..nanti pegi lagi Amcorp Mall..pasti aku akan beli...

p/s: if korg nak tgk show dia secara LIVE..korg ley pergi Amcorp Mall setiap hari Jumaat,Sabtu and Ahad..dia ada jew..korg masuk pintu utama..dah boleh nampak...ENJOY!

0 comments: